Caroline

Marketeer: CZdirect

Propositiemarketeer

“Ons zorgstelsel is gebaseerd op solidariteit. Voor iedere klant die zorg nodig heeft, zijn er gelukkig heel veel die gezond zijn. Voor hen blijven de kosten van de zorgverzekering elke maand een flink bedrag. Dat kunnen we niet veranderen. Wel kunnen we alle andere zaken makkelijker maken. Digital excellence moet de standaard worden. Ik werk er hard aan om te zorgen voor zo’n ‘maximaal chille klantervaring’. Ook dat zie ik als betere zorg.”

“Bij CZ houden we ons bezig met dingen die er echt toe doen: zorg en zorgverzekeringen. We zijn niet beursgenoteerd. Het gaat hier dan ook niet om maximale winst, maar om maximale klantwaarde. Wat hebben onze klanten nodig? Kan onze dienstverlening nog beter? Hoe zorgen we ervoor dat zorgverleners graag met ons willen werken?”

 

“Het mooie van CZ is, dat de organisatie groot genoeg is om professioneel te zijn, en tegelijk zo klein dat je als individuele werknemer nog het verschil kunt maken. Dat doe je overigens nooit alleen. Als marketeer ben ik niet alleen verantwoordelijk voor het idee, maar kijk ik ook samen met collega’s of het idee te realiseren is. En dat betekent samenwerken. Bijvoorbeeld met Compliance, Finance, en Zorginkoop.”