Jouw advies.
Haar opluchting.

CZ. Alles voor betere zorg.

Klantadvies

Hoe zit het met mijn eigen risico? Hoeveel behandelingen bij de fysiotherapeut krijg ik vergoed? Wat moet ik doen als ik een second opinion wil? Wordt deze behandeling wel vergoed? Klopt mijn premie? Kun je me helpen met mijn premie achterstand? Als klantenadviseur voorzie jij onze klanten van de antwoorden op al hun vragen. Wil jij een baan waarin je mensen echt kunt helpen? Dan is dit de juiste baan voor jou!

Verwachtingen overtreffen

Klantadvies is het uithangbord van CZ. We zijn er als klanten ons nodig hebben. We sturen nooit iemand van het kastje naar de muur maar geven eerlijke en heldere informatie. Wat de vraag ook is, wij proberen altijd de verwachtingen van onze klanten overtreffen. Daarom beoordelen we onze klantadviseurs vooral op de kwaliteitsbeleving van de klant.

Klantadvies bij CZ

400

Medewerkers

8,9

Rapportcijfer dienstverlening Klantadvies Servicekantoren

366.000

Bezoeken aan balie bij servicekantoren


Antwoorden in de buurt

Onze klanten kunnen ons met al hun vragen bellen, mailen, chatten en appen. Maar soms vinden mensen het fijner om gewoon even langs te komen. Om iemand aan te kunnen kijken tijdens een gesprek. Daarom hebben we CZ servicekantoren in 18 plaatsen. Daarnaast staan  onze klantadviseurs klanten te woord in mobiele kantoren. Met acht van die kantoren staan we wekelijks op meer dan 90 locaties in Zuid-Nederland. Zo hebben al onze klanten de mogelijkheid om ons face-to-face te ontmoeten.

Mensen helpen

Als klantadviseur kun je de meest uiteenlopende reacties verwachten. Complimenten én klachten. Praktische vragen én mensen die geëmotioneerd hun verhaal aan je toevertrouwen. Je moet dus goed met mensen kunnen omgaan en het oprecht leuk vinden om anderen verder te helpen. Als je goed kunt luisteren en je kunt inleven in de klant, kun je het verschil maken.

Zelfstandig werk

Als klantadviseur bij CZ heb je een heel team achter je staan. We reiken je de juiste kennis aan en helpen je om je vaardigheden verder te professionaliseren. Maar tijdens een adviesgesprek heb jij de leiding. Je werkt heel zelfstandig. Binnen de mogelijkheden doe je er alles aan om klanten zo goed mogelijk te helpen.

Maatwerk

Een goed advies gaat verder dan de vraag. Dat is de gedachte achter onze service. We luisteren, denken mee en leveren maatwerk. Persoonlijk, gemakkelijk, foutloos en de klant steeds een stapje voor: dat is onze missie.

Het Zorgteam

Klanten met specifieke vragen over zorgverlening, worden doorverwezen naar het Zorgteam. De collega’s die hier werken hebben affiniteit met zorgverlening. Zij kunnen klanten helpen met wachtlijstbemiddeling, vragen over second opinions, of over welke specialist het meest ervaren is in een bepaalde behandeling. Het werk op deze afdeling vraagt nog meer van je gesprekvaardigheden én van je inhoudelijke kennis. Vaak leer je de specifieke situatie van een klant kennen en blijft het niet bij één gesprek.

Sharon Niesten

"Voor mij is de kick om net iets meer te doen dan dat waar mensen om vragen."

Sharon Niesten, Klantadviseur

Enkele interessante projecten

  • Totaal Klantbeeld: dit innovatieve project combineert klantgegevens en inhoudelijke informatie. Zo krijgt de klantadviseur direct alle gegevens op zijn scherm waarmee hij een klant sneller en beter, maar vooral persoonlijker, kan helpen.
  • Visie op Service: wij willen graag dat onze klanten CZ ervaren als één afdeling, ongeacht via welk kanaal zij contact met ons opnemen.

Ontmoet je collega's

Junior teamleider Klantenservice

Klantadvies

Jurriaan Peterson werkt al enkele jaren voor CZ. Op dit moment heeft hij een tijdelijke functie, als teamleider Klantenservice.

Lees meer

Klantadviseur in Helmond

Klantadvies

Sharon staat achter de balie van ons servicekantoor in Helmond.

Lees meer

Klantadviseur

Klantadvies

Als mensen niet weten welke aanvullende verzekering voor hen het best is of welk product ze moeten kiezen, staat Jenneke klaar om hen te adviseren.

Lees meer