Vacatures 19 Meld je aan!

Alle vakgebieden

Klantadvies

Bij CZ is administratie en klantadvies zeker geen bijzaak. Je bent bezig met het ontzorgen van onze verzekerden, daarmee ben je samen met je collega’s een belangrijke schakel in de operationele keten. Door bijvoorbeeld een declaratie secuur en snel af te handen, een aanvraag voor een medische behandeling te beoordelen of een adreswijziging door te voeren. Bij onze administratie kun je elke dag echt het verschil maken voor klanten.

ilda
x

Klantcontactcentrum

We proberen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Veel antwoorden op hun vragen zijn 24/7 online te vinden. Wie liever persoonlijk contact heeft met ons, komt uit bij ons Klantcontactcentrum. Bellen, mailen, chatten en appen: we zijn op verschillende manieren bereikbaar. Onze klantadviseurs geven eerlijke en heldere informatie en proberen altijd de verwachtingen van de klant te overtreffen. Werk waarin je echt iets voor onze klanten kunt betekenen.

Het Zorgteam

Klanten die GGZ, wijkverpleging of medisch-specialistische zorg nodig hebben, kunnen met hun vragen terecht bij het CZ Zorgteam. Bijvoorbeeld voor wachtlijstbemiddeling of een second opinion. Als zorgadviseur is het handig als je een zorgachtergrond hebt, maar het is geen vereiste. Je kan goed doorvragen, inschatten wat iemand nodig heeft en beoordelen welke zaken nog meer spelen, zodat je de klant helpt met het beste advies. Omdat iedere klant, iedere casus anders is, is bij het Zorgteam geen dag hetzelfde.

Klantadvies bij CZ

  • 400

    Medewerkers

  • 8,2

    Klantentevredenheid

  • 366.000

    Bezoeken aan balie bij servicekantoren

Verzekerdenadministratie

Een nieuwe aanmelding, een verhuizing, de geboorte van een kind, een hoger of lager eigen risico: met meer dan 4 miljoen verzekerden komen er heel wat wijzigingsverzoeken via verschillende kanalen bij ons binnen. Die worden allemaal bij de Verzekerdenadministratie verwerkt. Als allround administratief medewerker heb je veel vrijheid om je werktijden zelf te bepalen. Vind jij het fijn om ’s ochtends om 7 uur al te beginnen? Of werk je het liefst in de avonduren of in het weekend? Geen probleem. Wel zijn er afspraken over vaste beldiensten en kom je minimaal 1 keer per week naar kantoor. Als jij digitaal vaardig en secuur bent en het leuk vindt om echt voor de klant aan de slag te gaan, ben je hier op de juiste plek.

Declaraties

Wie een declaratie bij ons indient, of dat nu een verzekerde of zorgverlener is, wil natuurlijk dat deze zo snel mogelijk vergoed wordt. Dat begrijpen we maar al te goed. Een groot deel van de declaraties die wij ontvangen wordt automatisch verwerkt, maar in sommige gevallen is een menselijke blik nodig. Als medewerker Declaraties ben je bezig met het oplossen van soms complexe puzzels en dat doe je voor meerdere zorgaandachtsgebieden. Ervaring op administratief gebied is niet nodig, affiniteit wel. Naast het afhandelen van declaraties krijg je in afstemming met je leidinggevende ook interessante andere taken. Er wordt gekeken wat goed bij je past en wat je leuk lijkt. Daardoor blijft het werk afwisselend en uitdagend.

Debiteurenbeheer

Soms hebben klanten moeite met het betalen van een rekening, of hebben ze vragen over een aanmaning die ze van CZ hebben gekregen. Bij de afdeling Debiteurenbeheer denken we altijd in oplossingen. In veel gevallen is de klant geholpen met een betalingsregeling. Soms, als de problemen van de klant groter zijn, ga je een stap verder. Dan verwijs je de klant bijvoorbeeld door naar de gemeente voor schuldhulpverlening. Als administratief medewerker bij Debiteurenbeheer ben je creatief in het bedenken van oplossingen die de klant écht helpen en zoek je naar maatwerk. Heb je een ingewikkelde casus, dan kun je altijd terugvallen op collega’s die met je meedenken.

Medische Beoordelingen

Sommige zorg moet eerst beoordeeld worden voordat we tot vergoeding overgaan. Als administratief medewerker Medische Beoordelingen heb je een medisch-specialistische achtergrond, zoals tandartsassistent, verpleegkundige of apothekersassistent. De meeste aanvragen handel je zelfstandig af, maar ingewikkelde zaken leg je voor aan een medisch adviseur. Het is dynamisch werk: de ene keer bel je met een zorgverlener, dan spreek je een verzekerde of overleg je met collega’s binnen CZ. Na een inhoudelijke training ken je de weg binnen onze protocollen en systemen.

Ontwikkelmogelijkheden

Ook op een administratieve afdeling krijg je bij CZ allerlei mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien. De regie ligt altijd bij jou: als jij wil, dan kan er heel veel. Zowel binnen de administratieve afdelingen als daarbuiten.

Enkele interessante projecten

  • Totaal Klantbeeld: dit innovatieve project combineert klantgegevens en inhoudelijke informatie. Zo krijgt de klantadviseur direct alle gegevens op zijn scherm waarmee hij een klant sneller en beter, maar vooral persoonlijker, kan helpen.

  • Visie op Service: wij willen graag dat onze klanten CZ ervaren als één afdeling, ongeacht via welk kanaal zij contact met ons opnemen.

Wil je meer informatie over de vacature of CZ?

Bel of app (graag zelfs!) dan met Janneke van Loon (Recruiter), op telefoonnummer +31657003540 of mail naar

Janneke van Loon

Staat jouw droombaan er niet tussen?

Activiteer jouw Job Alert en ontvang de nieuwste vacatures of verras ons met jouw open sollicitatie.