Medewerker klachten & geschillen Operations
- HBO
- Tilburg, Goes
- Administratie
- 34 uur
- 2.453 - 3.186
CZ is een grote organisatie, maar bij team Administratie ben je vooral bezig met de individuele verzekerden. Achter de cijfers zitten mensen die op ons rekenen voor goede zorg, maar ook voor goede administratieve afwikkeling. Jouw werk heeft invloed op hun portemonnee en die verantwoordelijkheid maakt het zo’n mooie baan. Dankzij jou hebben verzekerden snel duidelijkheid en kunnen ze opgelucht ademhalen na je hulp.
miljoen nota's van verzekerden
miljard uitgekeerd
klanten betalen gespreid hun eigen risico
De drie afdelingen Declaraties zijn onderdeel van onze divisie Operations. Hier zorgen we dat de afspraken die onze zorginkopers maken met zorgaanbieders in contracten worden gegoten en op de juiste manier in onze systemen worden verwerkt. Hier controleren we of nota’s wel kloppen. Binnen de divisie Operations beoordelen specialisten of bepaalde zorg wel vergoed wordt. En let de afdeling Zorgkostenbeheersing op de uitgaven.
Op het gebied van administratie valt nog belangrijke efficiencywinst te behalen. Daarom investeren we veel in automatisering. Routinematige werkzaamheden verdwijnen steeds meer naar de achtergrond. Een goede administratie is belangrijk voor first time fix zodat onze klant foutloos geholpen wordt. Zeker bij ingrijpende privé omstandigheden van de klant, denken we met de klant mee en regelen we het in één keer goed.
Het kan de beste gebeuren: achterlopen met je premie of je eigen risico niet in één keer kunnen betalen. Wie dat overkomt, kan terecht bij onze afdeling Debiteurenbeheer. Hier proberen we mensen zo goed mogelijk te helpen. De mensen die we aan de lijn hebben, maken vaak een zware tijd door. We proberen voor iedereen een oplossing op maat te vinden. Dat maakt het ook heel dankbaar werk.
Debiteurenbeheer is een van de afdelingen binnen de divisie Verzekerden & Service. We verwerken hier ook wijzigingen in klantgegevens en zorgen ervoor dat klanten hun CZ Zorgpas ontvangen. We helpen klanten die in het buitenland zitten en buitenlanders die in Nederland verblijven. En we zijn steeds actief om onze prestaties naar de klant continu te verbeteren.