Caroline | Marketeer

"Als CZ willen we nóg beter voldoen aan de verwachtingen van digital by defaults."

Caroline Fijen, marketeer CZ en jurylid Hackathon 2018

“Er komt een generatie aan die niets anders heeft meegemaakt dan een digitale wereld: onze klanten van straks. Het is voor de toekomst van CZ - overigens voor elk bedrijf - van levensbelang die groep goed te begrijpen. Onze producten en diensten moeten aangepast zijn aan wat ze prettig, nuttig en cool vinden.”

Klantinzichten

“Als jongere kijk je anders tegen de wereld aan, en dus ook tegen zorgverzekeringen.” Natuurlijk wil je een optimale, digitale klantbeleving. En zoveel mogelijk zelf online kunnen regelen, je zorgverzekering én je zorg. Maar ook issues als privacy spelen een rol. Hoe belangrijk is privacy? Of hoe onbelangrijk? En denk aan solidariteit. Veel jongeren willen best een zorgpremie betalen, maar liever niet voor zorg die ze nog lang niet nodig hebben. Dit soort klantinzichten zijn de inzet voor onze hackathon. ”

 

Hackathon 2018

“We dagen teams van talentvolle studenten uit in 24 uur te komen met een scherp idee en een haalbare toepassing voor een zorgverzekering van de toekomst. Ben je student, dan gaat het over jezelf. Jij bent de doelgroep. Hoe zou jij je zorgverzekering geregeld willen hebben? Zeg het maar! De jury kijkt onder andere naar de creativiteit van het idee, de uitvoering en de toepasbaarheid.”

Inspirerend

“Zo’n Hackathon bij CZ is een feestje. Je ontmoet leuke mensen. Het is inspirerend en leerzaam voor alle partijen. En je wordt prima verzorgd. Er zijn zelfs bedjes om even te chillen of een dutje te doen. Maar niet te lang, want de klok tikt door!”

Meld je aan